Mitu korda remonti vajanud rulluiske keelduti välja vahetamast

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rulluisud. Pilt on illustreeriv.
Rulluisud. Pilt on illustreeriv. Foto: SCANPIX

Toimetusse pöördus Hendrik, kes ostis Sportlandist rulluisud Roces, mis lagunesid juba esimesel 10 meetril. Pärast remonti hakkas raam uuesti loksuma, maaletooja ei olnud aga nõus uiske välja vahetama.

«Kukkusin nende rulluiskudega kohe esimesel sõidul ja sain seljale tõsised verevalumid,» kirjutas Hendrik. Klient pöördus selle peale Sportlandi sooviga saada muud kaupa uiskude asemel või vahetada need kallimate vastu ise raha juurde makstes, kuid pood nõustus neid vaid remontima.

«Läksin siis parandatud uiske proovima. Sain sõita vaevalt paar kilomeetrit, kui rattad hakkasid uuesti logisema,» rääkis ta. «Tagastasin siis uisud juba kindla sooviga saada muud kaupa või paremaid uiske, aga mulle pakuti taaskord vaid parandamist.»

Hendrik on aga kindel, et nende uiskudega tema enam sõita ei julge.

Tarbijakaitseameti avalike suhete juhi Hanna Turetski sõnul on lühikese aja jooksul mitu korda katki läinud toote puhul võlaõigusseaduse järgi õigus nõuda toote eest raha tagasi.

Maaletooja A2K Sport juhatuse liige Kaupo Koplus ütles, et tavaliselt nad kauba ka välja vahetavad, aga sel korral ei ole neil mingit alust toodet tagasi osta, kuna uisud on korras ja remonditud.

«Kui need jõudsid meie juurde teist korda remonti, siis oli viga väga raske tuvastada. Kliendi kirjelduse järgi otsides ja tugevat jõudu kasutades oli tunda, et raam kergelt logiseb,» rääkis Koplus. «Ma võtsin igaks juhuks kõik lahti ja vahetasin kõik poldid ja mutrid ära, et olla 100 protsenti kindel, et uisud on korras. Uisud on praegu sellises olukorras, nagu nad peavad ostes olema, nii et meil ei ole mingit põhjust neid ümber vahetada.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles