Estonian Air: muffin ei rahuldanud enamikku reisijaid

Sirje Niitra
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Airi lennuk.
Estonian Airi lennuk. Foto: Toomas Huik / Postimees

Estonian Airi teatel ei olnud suupiste ehk väikese muffini või võileiva pakkumine enam jätkusuutlik ja ega rahuldanud paljusid kliente, mistõttu otsustatigi sellest loobuda.


«Inimeste soovid ja ootused toidu osas on erinevad. Seepärast paneme edaspidi suuremat rõhku pardal müüdava menüüvaliku (SkyBar) suurendamisele, samuti on võimalus endale sobiv kehakinnitus leida ka ettetellitavast menüüst,» selgitas lennufirma avalike suhete juht Ilona Eskelinen.

Sarnast suunda on järginud tema sõnul mitu naabermaade lennufirmat, nagu näiteks Flybe, Norwegian, Finnair, Air Baltic ja teised. Skandinaavia lendudel pakutakse turistiklassis kuumi jooke tasuta, suupisted on aga lisaraha eest.

Lennufirma esindaja kinnitusel ei piirdu ECO Plus vahe ECO ja ECO Light'iga  ainult suupistete pakkumisega, vaid sel on ka paindlikumad piletitingimused - ühekordne nimevahetus tasuta ning ülejäänud muudatused 2 eurot soodsamad kui ECO puhul.

Estonian Airi piletitingimused alates 1. oktoobrist:

ECO Light – ilma äraantava pagasita, lennuaja ja nime muutmine ei ole lubatud.

ECO – sisaldab äraantavat pagasit, lennuaja muutmine 75 eurot suund + võimalik hinnavahe ja nime muutmine enne väljalendu 75 eurot pileti kohta.

ECO Plus – sisaldab äraantavat pagasit, suupisteid, tasuta ühekordset nimevahetust enne lendu (ECO piletiga reisijale maksab nime esmakordne muutmine 75 eurot, ECO Light pileti puhul nime muuta ei saa), lennuaja muutmise võimalus (ECO Light piletiga pole see võimalik, ECO piletiga on see 25 eurot kallim).

Seega annab ECO Plus pilet lisaks äraantavale pagasile ja suupistetele ka paindlikumad piletitingimused.

«Kaalusime läbi võimalikud lahendused üleminekuperioodiks, et leida variant, millega pardal võimalikult vähe segadusi kaasneks. Mõistame, et üleminek uuele kontseptsioonile tekitab küsimusi ja ei pruugi kõigile reisijatele meelt mööda olla. Proovime reisijatega sel teemal ühiselt lahenduse leida,» lausus Eskelinen.

Ehkki Estonian Air ei soovinud öelda reisijate arvu, keda muudatus tagantjärele puudutab, tõdes Eskelinen, et neid on tuhandeid. Ta lisas, et ühendust saab võtta nendega, kes on oma kontaktandmed jätnud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles