Pagarifirma kompenseeris kliendi ehmatuse

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kook.
Kook. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Pagarifirma Pai Pagar, kelle rullbiskviidist leiti plastämbri serv, viis pagaritoote ostnud naisele vabanduseks suure koogi.

«Pai Pagari esindaja tuli mulle töö juurde, kaasas suur kook, ja vabandas viisakalt,» ütles Õhtulehele  Signe (nimi muudetud).  29. augustil ostetud kohupiimarullist tuli söömisel välja ligi viie sentimeetri pikkune plastitükk, mille kohta firma töötaja ütles, et see on kohupiimaämbri äär.

Tookord lubas firma töötaja Signele kompensatsiooniks tuua koogi ning minema lubati viia ka plastitükk ning 11. septembri õhtul seda ka tehti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles