Uued tooted: jõhvika-granaatõunajook ja piparmündikohuke

Sirje Niitra
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Põltsamaa Felix

Täna tutvustame uute toodete alla Põltsamaa Felixi uut jõhvika-granaatõunajooki ning Farmi piparmündimaitselist kohukest.

Vitamiinirikas Põltsamaa jõhvika-granaatõunajook

Tegu on Eesti turul unikaalse mahlajoogiga, mille koostises on jõhvikas, granaatõun ja pisemal määral ka aroonia, mis kõik on tuntud C-vitamiini kõrge sisalduse poolest, mis aitavad tugevdada inimese immunsüsteemi.

Võrreldes Põltsamaa mahlavalikus populaarseima toote Jõhvikajoogiga, on uus mahlajook maitselt mahedam, aga samas nüansirikkam. «Usume, et pärast pikki katsetusi leidsime Eesti tarbijate maitse-eelistustele sobiva ja huvitava koostise läbi aegade kõrgelt hinnatud kuremarjale,»  ütles  Põltsamaa Felixi turundusdirektor Marek Viilol.

Toode ei sisalda säilitus- ega kunstlikke lisaaineid. Uus mahlajook on müügil 1-liitristes tetrapakendites ja selle soovituslik jaehind on 1,15 eurot.

Farmi piparmündikohuke

Farmi tähistab kooliaasta algust kohukeste sarja uue šokolaadi-piparmündikohukesega, mis täiendab päevamenüüd energiarikka vahepalaga.

Farmi turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnul on september uute alguste aeg ka Farmis. «Kui lapsevanemad saadavad oma võsud kooli, siis meie lisasime oma kvaliteetsete kohukeste sarja uue maitse.»

Ta lisas, et šokolaadi-piparmündikohuke kujuneb lemmikuks eelkõige neile, kes armastavad hõrke maitsekombinatsioone. «Farmi teiste, Jänksi kohukestega võrreldes on uue kohukese konsistents teralisem, hapukam ja kohupiimasem,» lisas Kallaspoolik.

100 grammis tootes on keskmiselt: energiat 1329 kJ/ 318 kcal, valke 8,9 g, süsivesikuid 27,7 g, rasvu 19 g.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles