SEB: sularaha käitlemine muutub üha kulukamaks

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pangaautomaat ja sularaha.
Pangaautomaat ja sularaha. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Teised suuremad pangad hetkel Swedbanki ja LHV panga eeskujul hinnakirja muuta ei plaani, kuid järgivad turu olukorda. Samas tunnistab SEB, et sularaha käitlemine muutub pangale üha kulukamaks.

«Sularaha käitlemine on ajas järjest kulukamaks muutuv toiming ja seetõttu on kulusurve kontoritehingutele suur,» tunnistas SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit, kuid lisas, et SEB ei ole teenustasude hinnakirja muutmise osas veel otsuseid langetanud. «Anname klientidele kindlasti aegsasti täiendavat informatsiooni,» lubas Vaikmäe-Koit.

Sampo panga personaal- ja jaepanganduse direktor Tõnu Vanajuur kinnitas, et sellel aastal pank oma teenuste hindasid jaeklientidele ei tõsta. «Panga jaoks on oluline, et meie peamine kliendisegment – lojaalsusprogrammi liitunud klient – saab turu soodsaimat pangateenust,» ütles Vanajuur lisades, et kui hinnakirjas peaks muudatused aset leidma, puudutavad need kliente, kes ei ole lojaalsusprogrammiga liitunud.

Nordea panga kommunikatsioonijuht Jane-Liina Liiv ütles samuti, et lähikuudel neil plaanis teenustasusid muuta ei ole. «Kuid edaspidised otsused lähtuvad nii turu olukorrast kui ka muudatustest majanduskeskkonnast,» lisas Liiv.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles