Maksimarket muudab kontseptsiooni

Viljandi Maksimarket.

FOTO: Elmo Riig / Sakala

Maksimarketi uue kontseptsiooniga muutub oluliselt kaupluse sisekeskkond ja kaupade paigutuse loogika.

«Uutes kauplustes on tooted paigutatud loogilisemalt ja kaubad on kliendi jaoks paremini leitavad,» rääkis ETK turundusdirektor Liina Kivimägi.

Visuaalselt püüdsid sisekujundajad muuta Maksimarketit sõbralikumaks ja kutsuvamaks – näiteks paigutati suured illustreerivad fotod erinevate kaubakategooriate nagu puuvili, leib-sai jms taustaks.

«Lisaks paigutasime vahekäikudesse erinevate kaubagruppide leidmise hõlbustamiseks uued suunaviidad,» kirjeldas Kivimägi.

Selle aasta jaanuaris muutus ka Maksimarketi logo. Uus sisekujunduse kontseptsioon on praeguseks sisse viidud Võrus ja Viljandis.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles