Maksimarket muudab kontseptsiooni

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viljandi Maksimarket.
Viljandi Maksimarket. Foto: Elmo Riig / Sakala

Maksimarketi uue kontseptsiooniga muutub oluliselt kaupluse sisekeskkond ja kaupade paigutuse loogika.

«Uutes kauplustes on tooted paigutatud loogilisemalt ja kaubad on kliendi jaoks paremini leitavad,» rääkis ETK turundusdirektor Liina Kivimägi.

Visuaalselt püüdsid sisekujundajad muuta Maksimarketit sõbralikumaks ja kutsuvamaks – näiteks paigutati suured illustreerivad fotod erinevate kaubakategooriate nagu puuvili, leib-sai jms taustaks.

«Lisaks paigutasime vahekäikudesse erinevate kaubagruppide leidmise hõlbustamiseks uued suunaviidad,» kirjeldas Kivimägi.

Selle aasta jaanuaris muutus ka Maksimarketi logo. Uus sisekujunduse kontseptsioon on praeguseks sisse viidud Võrus ja Viljandis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles