Kaelaketi omanik süüdistab töökoda pettuses

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hõbekett enne kuldamist
Hõbekett enne kuldamist Foto: Erakogu

Allan Burki sõnul rikkus metallitöödega tegelev firma Rasron Galvaanika tema hinnalise hõbeketi, hoiab seda nüüd enda valduses ning pole üle kuu aja tema kõnedele vastanud. Firma lubab probleemid lahendada.

Allan Burk soovis oma hõbeketti kullata ning leidis internetist metallitöid pakkuva ettevõtte Rasron Galvaanika. Vaid paar päeva pärast keti asutusse viimist helistati firmast Burkile ja teatati, et töö on valmis ja raha võib üle kanda. Saanud keti lõpuks pärast kahte nädalat kätte, olevat see värviga rikutud. «Asi oli kvaliteedist väga kaugel,» sõnas Burk.

Firma lubas kahju parandada ning Burk viis keti uuele kuldamisele. Nüüdseks on möödas üle kuu aja ning Burki e-mailidele ega telefonikõnedele tema sõnul enam ei vastata. Temaga pole keegi ka ise ühendust võtnud.

«Tähendab, kuidas ei saa ühendust. Me esmaspäev-teisipäev olimegi kinni. Kodulehel on selle kohta informatsioon olemas muuseas,» kommenteeris süüdistust esimese reaktsioonina Rasron Galvaanika kontakttelefonile vastanud isik.

Küsimusele, et kliendi väitel pole ta asutusega juba kuu aega ühendust saanud, vastas firma esindaja, et ta ei oska sellist väidet kommenteerida.  «Ma tean hetkel, et meil peaks olema küll kõik asjad välja saadetud. Aga las ta helistab ise selle küsimusega, nime järgi ma hetkel küll ei oska nii öelda praegu. Ma katsun vaadata, kellega tegemist on ja eks me võtame kindlasti ühendust temaga,» lisas mees.

«Nemad ei tea sellest tööst mitte midagi? Vägev seltskond,» kommenteeris Burk firma esindaja juttu.

Loetud minutite jooksul sai Burk Rasron Galvaanikaga jutule. «Ma sain nüüd nagu inimese kätte ja lubati hullult hakata selle asjaga kiirelt tegelema. Öeldi, et kahe tunni pärast helistatakse mulle tagasi ja asjad hakkavad liikuma,» teatas ta.

Galvaanika kodulehel olevale telefonile vastanud mees oma nime Postimehele avaldama ei soostunud. «Ma ei ole nõus, et te mingisuguse kommentaari avaldate. Ma nagu ei näe vajadust teiega suhelda. Me saame kliendiga ise ka asjad üldjuhul korda aetud,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles