Lugeja küsib: miks teater pileteid tagasi ei osta?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vanemuise muusikal «Mary Poppins».
Vanemuise muusikal «Mary Poppins». Foto: Margus Ansu / Postimees

Teatrihuviline ostis Vanemuise muusikalile kaks kuud ette pileti ning sai vahepeal kingiks pileti samale muusikalile. Kui ta tahtis oma ostetud muusikalipiletid tagasi müüa, siis see ei õnnestunud. Kas sellele on mingi põhjendus, miks neid tagasi ei osteta, küsis lugeja.

Küsimusele vastab Vanemuise reklaami- ja müügiosakonna juht  Ave Svarts.

Põhjendus on väga lihtne - kõigil organisatsioonidel on õigus kehtestada oma reeglid. Teater müüb pileteid konkreetsele etendusele, külastaja teeb oma plaanid ja ostab pileti, võttes vastutuse oma plaanide ja nende võimalike muutumise eest endale.

Vastasel juhul võib teater olla olukorras, kus mingil hetkel on etendus küll välja müüdud, aga etenduse reaalseks toimumisajaks saal jälle tühi. Külastajad saavad täna võimalike piletisoovijatega kontakti kas teatri foorumis või muudes portaalides, varasematel aegadel pakuti ülejäänud pileteid etenduse päeval kassa juures. See on meie teatrite tavapraktika ja sellisena käigus juba väga pikka aega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles